fredag 27 maj 2011

Malmö Garden Show


Ja så var det då dags för Malmö Garden Show. Vädret visade sig tyvärr inte från sin bästa sida. Det blåser som tusan och regnar till och från. Men det var spännande att se idéträdgårdarna!

Här ser vi "Poängen", en fullständigt galen trädgård med plastblommor och en stickad "stamtröja"



"Svart på vitt" var desto snyggare, naturliga material och stilrent. Helt klart mer i min smak!
"Soulmate" var en spännande och lite annorlunda trädgård, färgglad men ändå med stil.

"Gröna former i sval skugga", var den allra renaste stilen, väldigt tjusig med bl a lysande vita Digitalis.

"Promenaden" hade jag inte haft något emot att ha hemma. Ser ni de fina mörkröda blommorna? Det var trumpetblommor och några sådana fick följa med hem.

En något knasig trädgård var "Passion i kubik". Först tyckte jag att den var rätt läcker, men jag måste säga att jag störde mig på den hängande "morotslyktan"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar