lördag 4 februari 2012

Fotokuddar

Jag har sytt ett par kuddar med fototryck. Jag använde vanligt t-shirt transfer-papper. Lätt som en plätt och riktigt fina, tycker jag. (Fotot blev däremot inte så bra....) De kommer att bli jättefina i soffan i växthuset, tror jag. Om det bara blir vår och varmt så att man kan börja ställa i ordning därute. Just nu är det ca 15 grader kallt och då känns ju våren rätt avlägsen.

Den bakre kudden har ett foto från Pashley Manor i Kent som min man tagit. Den främre kudden har ett foto av Annika Christensen, med bloggen Naturliga ting.


1 kommentar:

  1. Fotokuddar .. det var något helt nytt för mig ! Jättefina kuddar du har gjort ! Och lätt som en plätt säger du .. det här måste jag forska mer i !

    Tack för tipset !
    Ha det så gott !
    kram/Isa

    SvaraRadera