onsdag 1 augusti 2012

Tapet - igen

Idag var jag och tittade på tapeter. Den jag hade tänkt mig var ganska fin, men jag hittade en som jag gillade bättre. Så nu har det inhandlats ett antal rullar av denna tapet: Space Silveräng.


Jag tror att den kommer att passa jättebra i vår lilla stuga i skogen. Vi har ju faktiskt mer äng (och mossa på en sida) än gräsmatta. Så nu är även nästa helg är intecknad för jobb i stugan. Tur att det är så himla roligt att hålla på! Och så ser man faktiskt att snart kan vi möblera och börja "piffa" vilket ju är det allra, allra roligaste.

När jag nu ändå var på Rusta så passade jag på att köpa ett halvdussin muggar och skålar också. Jag hade tänkt köpa de rosa, men de var slut, så det fick bli ljusgröna istället. De var fina de med. (Och jag försäkrar att jag jobbar inte på Rusta, men gillar många av deras prylar, som man dessutom lätt kan få tag i till jättebra priser.)

Alla bilder lånade från Rusta




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar